Tråkig Fredag
2011-03-04 / 11:42:29 / This is my life

Idag är det Fredag men de känns inte som det!  Imorgon bär de av mot Skåneland UNDERBART!
Ska hjälpa min svåger & Svägerska att flytta!

Det har inte hänt så mycket sen senaste inlägget dock men lite saker har hänt iaf ;)

Har kommit på att jag vill ha en onepiece men dem är sindyra dock hittade jag ett par andra som var billigare men de känns dumt att köpa en bara för att man ska och sen kanske inte gillar den färgen jag vill ha med mönster...




Nu kommer ni säkerligen tycka att den är as ful men NEJ den är as cool!

Nu ska jag bara önska mig den av mina vänner eller av min under bara mamma som är Bäst!


Imorgon ska jag även passa på att tvätta min bil när vi är nere i Staffanstorp man har ju poletter kvar sen sisst så då kan man passa på :)


Ses

1 Kommentarer
Johanna:):

vill också ha en one-peas



SKRIVET DEN: 2011-03-12 KL: 11:33:39 URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: