Sommar sol och vi har pool
2011-05-26 / 15:28:09 / This is my life

Hej hopp!

Nu känns de som att det var evigheter sen jag bloggade, jag tror inte att jag har så stort intresse för de eller så vet jag inte.... Har fått hem schemat för sommaren och de ser lysande ut ;) Jag fick även fler nätter än va jag trodde ;) Och jag är LEDIG Midsommar och jag jobbar BARA 2 helger under heeeela sommaren ;)

I veckan måste jag ringa till Brandkåren då vi måste fylla poolen så att jag kan få bada snart ;)
Måste även fixa en massa inför nästa helg då jag åker upp till syrran.
Har beställt 2 klänningar som jag ska ha ( om jag hinner få hem dem) med mig upp varav en på Bräöllopet ;)







Någon av dem blir de om jag hinner få hem dem ;) Jag har även hittat en massa andra fina kläder som jag får se om jag beställer eller ej ;)


Simma lugnt....

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: