Ännu en solig dag
2011-06-29 / 15:38:11 / This is my life

Hej Hopp alla glada!


Härligt med varma och soliga dagar under sommaren, man känner på ett sätt livet i sig och att man bara mår bra av solens strålar. Idag är det Onsdag och helgen närmar sig med storm steg även Semetsern som jag ser fram emot! Jag har börjat läsa två bloggar som jag hoppas kommer vara intresanta den ena bloggen tillhör Sara Jönsson från Big Brothet och den andra Martin Granetoft även han från Big Brother! Årets BB va sjukt roligt och är öäven glad att de inte bara va en massa K*U*L* genom hela säsongen, utan en massa roliga uppdrag mm. Nu sitter jag här och bloggar och känner för att jag borde ha ett tema på´min blogg som många kanske tycker är roligt att läsa men jag vet inte vad jag ska ha som "tema" förslag någon?

Idag kom även brandkåren och fyllde poolen fan va gött nu ska den bara rengöras och klorchockas innan jag ska tillbringa de få timmars ledighet jag har där i ;) Hioppas bara att de blir fin fint väder ;) Innan jag körde till Jobb så kollade jag temperaturen i poolen och de var hela 22 grader i den UNDERBART!


Till heljen blir de en massa kalas och annat bla så fyller världens bästa mammma år imorgon och henne firar vi på Lördag :)

Söndag blir det en tripp ner till Skåne då de först blir dop i Staffanstorp för lille Kevin där jag och Tony ska vara gudföräldrar ;) Jag ska även sjunga en sång för honom i kyrkan och de blir Himlen måste sakna en ängel ;)

Efter dopet bär det av motLimhamn då min yngsta syster Elin ska ha kalas så de blir många mil och en fullspäckad helg för min del....




Måste bege mej nu men ha de super bra
Puss & Kram
skummbanan ;)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: