De va ett tag sen...
2011-08-13 / 22:23:57 / This is my life

Hej hopp!

Det var ett tag sedan jag bloggade sist jag tycker att jag blir sämre och sämre hela tiden med att blogga inte för att jag tror att någon följer min blogg för då blir jag förvånad haha ;)
Sommaren är typ över nu eller ja vi har ju inte haft någon sommar detta året men iaf..
Tiden har rullat på jag har jobbat som en idiot men roligt har jag haft man har ändå kunnat hitta på saker och ting.
Nu är jag tillbaka på jobb efter 2 veckors ledighet, och resan till Canarieöarna är beställd <3

Under sommaren har vi varit i Mellbystrand, Kolmården och små andra ställen , dessutom har min älskade man haft sin 30års fest som blev underbart LYCKAD!
Alla var nöjda med mat och dryck fast att vi inte hade så bra väder men poolen kom till användning iaf ;)

Nu sitter jag här igen ocvh hade kunnat skriva hur mycket som helst men nej palla funderar på att lägga ner bloggen och starta upp något annats som man tycker är roligt känns knappt lönt att ha en blogg som man inte skriver i dagligen eller näst intill.

Livet rullar på som vanligt och inget nytt har hänt mer än att jag äntligen har slutat röka ;)
En av mina bästa vänner JD väntar barn är så glad för deras skull <3<3<3

Nej nu ska jag göra något med mitt liv :P


På återseende kanske ;)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: