Usch....
2011-04-08 / 11:07:46 / This is my life

Idag är det ingen bra dag, allt går bara åt helvete har mycket tankar i skallen.
Jag hoppas att dessa frågor blir besvarade snart, om allt som inte är som det borde vara.
Att leva med besvikelse och annat gör en inte på topp, man vill veta vad som egentligen händer.
Men den dagen kanske kommer snart......
Finns inte så mycket jag kan skriva idag egentligen för man kan inte skriva vad som på sin blogg,
vissa kan men inte jag!

Mår inte så särskillt bra idag har inte vatt på topp alls denna veckan, men jag hoppas att det vänder till nästa vecka!
När jag VÄL slutat jobba ska jag koppla på släpet på bilen och därefter bege mig till Ikea och hadla till ett par släktingar i Höör sedan vidare hem till Mamma där vi ska tillbringa helgen, Mamma jobbar så vi ska passa Lillebror, hunden och huset.
Joakim ska även ha en eller två kompisar inatt och de ska på disco så jag hoppas att de har skoj ikväll!
Imorgon ska vi till tippen och slänga en massa skit ( de vi hinner med) därefter blir det en tripp till Höör med en soffleverans. Och på kvällen blir det hem till Sandra på party ;) Ska bli roligt att träffa Girlsen iaf :D

Hoppas på ett fint soligt och varmt väder imorgon så man kan njuta av våren och BILEN!
Hade hoppats på en Mc tur men vi får se hur det blir Tony ska ta jungfru färden själv först!




Är orolig som fan när han är ute och kör själv, tror de beror på att jag är så fruktansvärt rädd att något ska hända honom jag vill ju inte mista min prins <3















Ha en bra helg!

2 Kommentarer
Johanna:):

naww...

Har din vecka varit så hemsk?

Gullig du e mot din prins då :P

Hälsa Jokim:D

<3<3<3<3<3<3



SKRIVET DEN: 2011-04-08 KL: 14:31:54 URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/
Chrissie:

Tant Chrissie finns här om du behöver ventilera!!!

PÖSSEN! <3



SKRIVET DEN: 2011-04-10 KL: 07:25:50



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: