Kärlek Del 3
2011-03-10 / 09:58:17 / This is my life

Måndagen kom jag vaknade ganska tidigt den dagen. Hade fått sms från Tony tyvärr har jag inte kvar dem idag men jag minns en del av alla sms vi skickade den dagen :) Han jobbad då som målare på Elmefärgland.. Han skrev att han räknade ner timmar minuter och sekunder tills vi skulle träffas ;) Han skrev även God morgon min solstråle! Dax att vakna mm. Klockan tickade och plötsligt var det dax att träffa honom igen ;) Han sa till mig att han kom ihåg vägen hem till mig men minnet svek nog lite den där lördagskvällen då han hängde med när jag sklulle hem.
Han körde dock nästan rätt de va bara i T-korsningen han tog åt vänster då han skulle tagit höger :) Men de löste sig jag gick och mötte honom ;)

Nervös till 1000 var jag han skulle ju träffa mina föräldrar :O Jag hoppade in i bilen och vi körde den lilla biten som han hade kvar hem till mig. Vi gick in genom dörren och då hälsade han artigt på alla som var hemma med handen ( de va ju inte jag van vid) Jag kutade upp på mitt rum ;) I mitt vardagsrum satt Sandra och Johanna och väntade de va nog lika nervösa som jag :D

Inne på mitt rum satt jag nervöst på sängen han kom in och satte sig bredvid mig och gav mig en puss och även ett simkort till halebop de va ju billigast på den tiden ;) Efter någon timme tog vi oss en tur till Lursjön varför just Lursjön vet jag inte haha. Vi töser passade på att röka då ( alla tjuvrökte av oss tjejer) Sen blev de en tur till Älmhult för Sandra och Johanna ville se Tonys hus och vi skulle ändå släppa ut hundana....

Körde in till Älmhult igen för att tanka och Tonuy skulle handla snus vem kom då? Jo hans MAMMA :O PINSAMT
Jag sjönk längre och längre ner i sätet för att hon inte skulle se mig men de gick ju sådär haha. Hemma i Osby igen frågade Sandra haha Är ni tillsammans nu?  Båda titta på varandra å skrattade men enligt henne så blev vi ett par då :P

På kvällen när Tony skulle köra hem ville jag sova hos honom men de fick jag inte av Mamma så Tony sov hos mig :)





Tisdag:

3 Kommentarer
Johanna:

Va roligt att du kommer i håg allt sånt :) jag minns typ bara att vi va i Tonnys hus inget annat, åh saknar den tiden!!



SKRIVET DEN: 2011-03-10 KL: 10:14:40 URL: http://www.jdaludd.wordpress.com
Davidsson:

Jadu de har satt sina spår ;) Ja jag saknar VÅR tid din och min <3



SKRIVET DEN: 2011-03-10 KL: 10:25:20 URL: http://frudavidsson.blogg.se/
Johanna:):

Fan vad romantiskt! Visste inte att Tony var så romantisk:P

Väntar på nästa del...



SKRIVET DEN: 2011-03-12 KL: 11:32:20 URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: