Japp
2011-03-23 / 13:19:01 / This is my life

Hej!


Nu var det ett tag sen jag bloggade har inte känt att bloggen är prio 1 men nu får jag skärpa till mig litta tycker jag...
Det har hänt en del sen sist men men, bla att de gick att laga vår tvättmaskin de va en strumpa som hade krypt ner under trumman men nu är den fixad och går som enj klocka. I helgen kommer min kära kusin och hennes kompis de ser vi fram emot. Tänkte även passa på att grilla om de är fint väder. Vem vet de kanske blir en tur med Mc med om man har turen på sin sida :D

Jag har tidigare skrivit att vi haft problem med möss under vasken där hemma, men nu sen Anticimex va där så har dem antagligen skrämt iväg dem små liven för vi har inte haft några möss sen dess! Och nej vi har inte satt ut gift.

Förra helgen jobbade jag Fredag kväll till 23.30 sen blev de ett besök hos Bubblan i hennes lya stannade där till klockan va typ 3 sen körde jag hem, hemma igen la jag mig dirr för jag skulle upp dagen därpå och åka till Skåne på kalas. På kalaset träffade jag min ena syster UNDERBART saknar henne sjukt mycket nu när hon inte bor här nere längre. Tyckte synd om min andra syster som låg hemma i magsjuka :( Hoppas hon är kryer igen ;)
Väl hemma igen i Småland drog vi hem till Tobbe och Tina skulle grillat men så blev de inte, vi hjälpte Tina med att måla, sortera och möblera Lillans rum de blev kalas fiint! Sen blev de fest på kvällen.... Söndag va man trött




Japp de va ett litet inlägg de ja nu får vi se va som skrivs nästa gång på återseende ;)

1 Kommentarer
Johanna:):

Underbart med de vackra världen:)

Tur att tvättmaskinen funkar och att ni inte lider av möss längre...



Saknar och älskar dig!<3



SKRIVET DEN: 2011-03-24 KL: 21:36:57 URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: