....
2011-03-14 / 12:19:06 / This is my life

I fredags skulle eletrikern komma för att fixa vår tvättmaskin men nej dem kom inte. Så idag hoppas jag på att de kommer hit. Veckan består av Jobb och möten men även dans ska bli roligt :)
Har dock lite dåligt samvete för en kollega som ville bli ledig och jag kan tyvärr inte ta hennes pass då jag själv jobbar dagen därpå mm.. Hoppas att jag kan hjälpa henne nästa gång hon vill vara ledig :)

Helgen har varit mysig och roligt till tusen... Haha

Min kära kusin kom upp i Lördags och de va toppen mysigt!

Nu längtar jag sjukt mycket till helgen då jag ÄNTLIGEN ska få träffa min syster som jag inte träffat på ja jag vet inte när de va sist! Hoppas att vädret blir bättre snart så man kan ta sig en tripp till Stockholm roligare att åka upp när de är fint väder ;)

1 Kommentarer
Johanna:):

sund med tvättmaskinen!



Saknar dig!<3



SKRIVET DEN: 2011-03-19 KL: 19:18:53 URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: