Äckel mus!
2011-03-09 / 12:46:48 / This is my life

Hej hopp!

I dag är det Onsdag vilket innebär att jag ska jobba inne i Älmhult :)
Känns super bra med alla i gänget eller vad man ska säga :)
Idag på morgonen när Älsklingen körde till jobbet så small te till under
vasken PANG! Fy fan ännu en mus jävel fan vad jag hatar det!
Ringde till Tony och bad honom vända för att ta bort den men de gjorde
han inte :( Så nu skulle jag titta efter om man såg den och JA de gjorde jag....
Fy fan va äckligt jag hatar möss.

Nu ska jag snart packa de sissta sen köra ut till Näranshult och ge katten mat och vatten
Kanske kela litta med de när man ändå är där ute.. Sen vidare till Jobbet ;)
Ha en underbar dag allihopa :)











1 Kommentarer
jocke:

hahahahahahhahahahhahaha



SKRIVET DEN: 2011-03-09 KL: 21:37:30



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: